ISLÀNDIA
Volta hivernal a l'Illa i Aurores Boreals
Sortida 27 març de 2021
15 dies de viatge
Un viatge exclusiu i una de les majors aventures que es poden realitzar a la "Illa de l'Foc i el Gel", destinada als amants d'Islàndia que potser només l'han conegut a l'estiu i que ara poden descobrir la seva cara oculta. Amb presència habitual de neu i cascades congelades, realitzarem activitats que faran la nostra experiència inoblidable: trekking sobre el gel glacera, excursions amb raquetes de neu, senderisme i, aprofitant l'absència de contaminació lumínica, observació d'Aurores Boreals des d'aigües termals.
Un viatge únic per a temps únics.
A destacar:
- Aventura excepcional de donar la volta a Islàndia explorant el seu costat salvatge i poc conegut.
- Període especial d'observació de Aurores Boreals en la península de Snaefellsnes, amb passejades pels seus aïllats paisatges volcànics.
- Possibilitat de veure Aurores Boreals des de piscines termals.
- Possiblement no es torni a repetir l'oportunitat d'explorar l'illa sense visitants.
- Trekkings i excursions amb raquetes de neu en una brutal successió d'espectaculars paisatges volcànics gelats i glaceres amb tot tipus de fenòmens: llacs amb icebergs, geysers, calderes, volcans, aigües termals, cascades, una infinitat de meravelles de la naturalesa que converteixen Islàndia en un espectacle natural fora del comú. .
- Possibilitat de banyar-se en aigües termals alguns dies de el viatge, inclòs el Blue Lagoon de nord.
- Excursió d'albirament de balenes hivernal en vaixell (a confirmar, depenent de les dates).
- Excursió amb grampons sobre el gel mil·lenari de la glacera Vatnajokull, fàcil i que no requereix experiència prèvia.
- Espectaculars cascades que poden estar gelades. Brutals contrastos: llengües glaceres, formacions volcàniques com la reserva natural de Dyrhólaey, els penya-segats de Vík.
Sol·licita el programa detallat